close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Find True Love

Relationships aren't easy. Let a live psychic advisor guide you to the answers. Call today for a complimentary reading!
From our sponsors
[心情] 結束好嗎
Jun 16th 2014, 01:44, by AnitaWW

作者AnitaWW (矮額)

看板Boy-Girl

標題[心情] 結束好嗎

時間Mon Jun 16 01:44:01 2014

滿兩年前夕,我提了分手。 謝謝你在最開始的溫柔 還有不顧流言的陪伴和保護 我真心的認為你是我的全世界 我的避風港 經歷了好多 無數的早安晚安愛你乖乖有我在 現在怎麼我只覺得諷刺 你的冷漠敷衍無視殘酷 都好直接 好傷人 現在的我甚至哭不出來 放我走好嗎? 不要讓我以為我還是你的誰 還有權利介意關於你的一切 都不是了 沒有了 我是我自己的 不是你心情好的玩偶 或是發洩消遣的出口 你給不了那些陪伴 何苦我們賴著不分 越親密的人 傷得越直接 分手,好嗎? 在一起比單身還寂寞 好深的缺口 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.24.9.129 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1402854244.A.ED6.html

qwert810:拍… 06/16 01:46

twosweet:一起加油吧... 愛得越深 傷的真的越重 06/16 01:47

twosweet:真正的愛 是希望對方可以幸福 就算一個人寂寞 也無所謂 06/16 01:47

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()