close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
勞健保真的不重要嗎?
Jun 11th 2014, 22:46

最近面試到了一個工作,面試人員講的口沫橫飛(這是真的),他告訴我勞健保根本沒有用,他們公司給了員工很好的團保(就是兩份團保)。

因為心中很有疑惑,也不知道是不是真如他所說,勞健保是公司幫員工扣款的另一種目的,之前被保勞健保,公司幫忙負擔,也只付了600多元。

我問她那我可以自己去保嗎?他卻很直接告訴我,可以啊!!一個月才1000多而已。

我只是覺得他態度很怪,也很想問一下,是不是真如他所說沒什麼用?那為什麼我說要自己去保時,他看起來很開心?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()