close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[問題]訂車代簽名是正常的?
Jun 7th 2014, 08:07, by denlu

作者denlu (denlu)

看板car

標題[問題]訂車代簽名是正常的?

時間Sat Jun 7 08:07:48 2014

昨天去下訂某牌汽車回家以後,可能是參觀過太多展示間,留電話留到我都忘了, 就有業務主動聯絡問我看車進度,並表示 1.大家都是原廠新車,非領牌車非展示車非跨年車 2.貸款都同一家銀行利率ㄧ樣,保險內容ㄧ樣,保費多2000而已 3.空車折價折到8萬3(比公道價還高) 我:可是我昨天下午已經下單了 業:三天內都可以退,你今天再用家人名字來訂就好 我:我家人今天不方便出門,要明天 業:沒差啦,你跟家人講好幫他簽名就好 我:蛤?幫他簽名? 後略 請問真的大家都這樣代簽? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 180.177.79.220 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/car/M.1402099670.A.687.html

funekin:不要偽造文書,會更麻煩 06/07 08:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()