close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[心情] 默契
Sep 3rd 2014, 01:56, by snowflakeCN

作者snowflakeCN (史諾芙萊可)

看板Boy-Girl

標題[心情] 默契

時間Wed Sep 3 01:56:13 2014

夜深了 你問我怎麼還不睡 我跟你說我要忙社團事情 所以耽擱了點時間 賴裡你回了喔 隱約感受到了你的不悅 才知道 是在鬧脾氣 跟你說我腰痛 又要忙社團活動 從中午忙到晚上十點 若事後搭火車去找你 那麼晚了我太累了 雖然你想體諒我 但我沒去找你 你還是不開心 於是我難得的跟你說了很多 我也知道你愛我 但希望你可以更細心 也增加更多同理心 或許很多時候你會覺得我很煩 為什麼很多事情不講明 但說破了就可惜了 如果愛一個人 自然而然注意到他的需求 而給予 雖不是什麼浪漫之事 但這樣的細心多難能可貴 幸福 只希望提醒不會造成你的壓力 (應該不會 因為你很健忘OTZ) 也想讓你知道不說是因為不希望強制你 沒有想把你變成機器人 人與人相處 有默契的感覺真的很好:-) -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.78.52.116 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409680575.A.204.html

msylcatac: 和另一半有很棒的默契真的超幸福 09/03 01:57

fish200211: 有默契不能相愛,也是件爛事!(別理我 09/03 01:58

snowflakeCN: 哈哈 是有默契不能相愛也滿困擾的 09/03 02:00

snowflakeCN: 但人生有這樣的朋友也很棒 09/03 02:00

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()