close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[靠櫃] 不推台北站前蘭蔻櫃姊
Sep 2nd 2014, 23:36, by daidaijenny

作者daidaijenny (最愛馬克熊>///<)

看板MakeUp

標題[靠櫃] 不推台北站前蘭蔻櫃姊

時間Tue Sep 2 23:36:46 2014

8月初到台北站前 買蘭蔻BB霜給婆婆當生日禮物 靠櫃 櫃姐態度蠻冷淡的 也沒招呼或問要看什麼商品 我直接表明 要購買BB霜 櫃姐拿出有2條BB霜的特惠組推銷 我:是要送婆婆的只需要一條 櫃姐:可以買2條阿 一條妳用 一條送婆婆用 我還是堅持只需要一條 當下 有點疑惑!? 組盒的BB霜 在網路上看到色號是#01*2條 但我的膚色 平常用自然膚色都還會太白 不適合用#01 櫃姐怎麼會要推銷這個給我=.= 櫃姐在沒有問我要哪個色號的情況下 拿了一條要幫我結帳了 我主動問她 拿的是哪色 她也只回我 是熱門色 最後我直接問她 是1號還是2號 她才告訴我... 因為急著送所以還是買了 不然真的很想當場走人=.= -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 112.104.89.46 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1409672210.A.12A.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()