close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[求助] 逼唾咳
Jun 15th 2014, 15:23, by indogi

作者indogi (波啦波啦波啦)

看板Boy-Girl

標題[求助] 逼唾咳

時間Sun Jun 15 15:23:14 2014

前提 我跟男友都是成年人 覺得感情這種是種責任 應該不必限制太多 所以我都不會管他跟異性的互動 而且他事務很忙無法常跟我聊天我也覺得沒關係 但最近市面上出現了Beetallk這東西 我原本不以為然 結果某天大家在聊天的時候閃光竟然脫口說出他有在玩Beetalk 整個晴天霹靂 他有時間玩Beetalk卻沒時間偶爾跟我聊個天?? 求解 是我太無趣了還是Beetalk的人太好聊了? 還是因為平常都不管他 所以慣壞了? 還是其實我誤會Beetalk了其他大家就只是純無聊找聊天? (第一次用手機po文 請見諒) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.79.233.153 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1402816997.A.5C0.html

eternalai:心還沒定下來,珍惜所擁有的啊... 06/15 15:30

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()