close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
請問一下,這樣的人不是心虛的話,那是?
Nov 27th 2013, 23:30

如果這個人是我要道歉的當事人,如果他要用這種方法告訴我我錯了,那我就認了,因為錯的人是我,我無話可說!點到為止就行,至少我懂得進退!

但如果不是我要道歉的當事人,情況又不一樣了!

檢舉你之後又按你負評!對我來說你的行為不過是三歲小孩的手段罷了,只覺得你非常幼稚而已,大概可以回去讀幼幼班!並不足以震攝到我任何一根神經!

最好笑的是還抄襲我的文章來發言,侵犯智慧財產權罪加一等!完全沒有創意的人生很枯燥乏味吧!笑死人,都不知道自己病態嗎?

不過是局外人而已,慢慢嚼舌根到你嘴巴爛掉吧!小人!

我甚至可以很合理的懷疑,你大概喜歡那位「當事人」吧!
大概你暗戀他或你們交往中?哈!被點破的滋味如何?

心虛嗎?想紅嗎?請!

點到為止就好,不想多說些什麼,因為那是以你智商也理解不了的境界!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()