close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
evo

Extra 20% off all Outlet Wake Gear!
From our sponsors
Re: [求助] 發現男友有肉體出軌行為
Sep 16th 2014, 04:43, by paopaotw

作者paopaotw (pao)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 發現男友有肉體出軌行為

時間Tue Sep 16 04:43:51 2014

前面一堆推文真令人傻眼 那如果我這樣說呢? 我男友都不體貼 每次我想要他給我秀秀 他死都不給我秀秀 還說他很忙叫我不要吵他 我真的好想好想要秀秀 想要到不行 就像男人想要 sex 一樣.. 七年了 我一個秀秀都沒有 那我可不可以投入別的男人的懷抱? 小三可以給我秀秀啊! 說要分手嘛我也捨不得分 所以我決定找小三去了 讓體貼小三給我秀秀 男友這邊也繼續交往 沒辦法 我也是不得已的 ======================================== 忍了七年才去找小三討秀秀 我應該也是聖母了吧! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.160.17.133 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1410813834.A.D49.html

f496328mm: 七年男生都不動女生..那真的有問題了..除非他是聖人 09/16 04:50

f496328mm: 現在社會要找到這種男人..比找到恐龍還難 09/16 04:51

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()