close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
Great rates not enough?

OptionsHouse is a cutting-edge platform with award-winning technology. Even with our professional tools, you'll still pay great rates.
From our sponsors
杏仁酸換膚效果好嗎?杏仁酸可以美白?粉刺可以靠杏仁酸改善嗎?
Aug 11th 2014, 01:14

杏仁酸對改善膚質狀況非常有效喔!!我以前也是膚色不均和一堆閉鎖式粉刺,每次出門都要撲超厚的粉才能遮住,可以也因為這樣粉刺愈長愈多!!
而且跟果酸比起來杏仁酸溫和很多喔~~~
就算是敏感肌也可以做!!!
我朋友推薦我去大安站附近的愛玩美診所做杏仁酸換膚~
第一次去諮詢杏仁酸換膚的療程的時後就覺得他們很用心~講解很仔細~
所以就決定在愛玩美診所做杏仁酸換膚了
整個杏仁酸療程超級快速的~
我用一個中午午休就做完了~
過程大概是清潔~上杏仁酸~拔粉刺~聲波導入~敷臉
大概一個小時就結束囉!!
而且做完之後是立即見效欸!!
做完杏仁酸換膚之後原本膚色不均的肌膚都變的超級透亮欸!!!
我現在都會大概一個月回去做一次杏仁酸換膚喔喔~
杏仁酸換膚做到現在
我上妝都只要上薄薄的粉就夠囉~
真的很理想欸!!
然後提醒妳一下喔!!
做完杏仁酸換膚之後的幾天
鼻子和兩頰都會蠻容易脫皮的
所以要特別注意保濕和防曬喔~~
因為我自己杏仁酸換膚的經驗很成功
所以把杏仁酸換膚推薦給妳囉~
希望你做完杏仁酸換膚之後變白變美~~~

參考資料 自己

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()