close
Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
Eco-Friendly Mattresses

We're committed to presenting a line of sleep products that have a minimum impact on both your pocketbook and the environment. Visit us today!
From our sponsors
江美儀 男友拖女:絕對信任
Apr 23rd 2014, 15:54

江美儀男友拖女:絕對信任

江美儀男友吳君祥被指拖女斷正,昨日江美儀接受訪問時笑言:「有人問咗我,我都了解咗,係好大嘅誤會,個女仔係剛離世的潮流教母黎堅惠妹妹黎曉靈,當日男友同一班朋友陪緊佢,出於支持拖一拖佢安慰,我對男友絕對信任,我比佢更有市場,佢擔心我多啲啦。」

Ads by Google


You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()