close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 發問中 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
夢見觀音菩薩神像不見了
Jun 9th 2014, 06:39

哈囉 ! 大大

我可以建議你去仁寶當舖哦!!

在中壢往桃園方向中華路二段 YKK對面

我也是去那裡借的 店長很好商量 會給你方便的

保密 利息也很低 !服務態度也很親切

我也是我朋友介紹我去那的

而且她們在網路上的評價也很好哦

你可以去網路上搜尋 仁寶當舖

她們很專業 過件率也很高 評估完你的條件馬上放款

事後你有什麼問題 打過去給她們 她們都會盡量配合你

你可以去了解看看 !祝你好運~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()