close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
車子沒甚麼時間騎 想賣 遇到來亂的?(圖片補齊了)GT650
Jun 8th 2014, 13:46

小弟車子 買一年 沒甚麼時間騎 想賣 po在fb社團 重機交易站 遇到 一樣車系 ::前車主::
先說 這台車新車買到現在車主都是我 之所以叫前車主 是他之前 似乎有買一台gt650
他騎沒500就賣了 似乎不太滿意他的價錢
至我po上fb第一天 關心我的車 賣了沒 動態
似乎我如果賣的價錢比他好 他心裡不開心??

請我們住在高雄的邱x洲先生 不訪分享他的不滿500公里車 賣多少錢呢 他是真的住海邊呢(高雄)




最後玩改名 刪文 關fb ? 邱先生 我佩服 佩服

什麼人都有.....

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdekk2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()